ΗΡΘΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΕΨΕΙ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ...
Ο κινητήρας του Honda GTR 150 Sporty προέρχεται από μοτοσυκλέτα, την Honda CBR 150 και είναι μονοκύλινδρος με τον κύλινδρο υπό κλίση, αλλά όχι οριζόντιο όπως είναι συνήθως τα παπιά. Είναι υγρόψυκτος, με τέσσερις βαλβίδες και δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, κυβισμού 149,16 cc (τετράγωνες διατάσεις 57,3×57,8 mm) και τροφοδοτείται από ηλεκτρονικό ψεκασμό PGM-FI.
Το κιβώτιο ταχυτήτων έχει έξι σχέσεις και υγρό πολύδισκο συμπλέκτη, άρα και μανέτα στο αριστερό άκρο του τιμονιού. Ωστόσο το λεβιέ των ταχυτήτων παραμένει “παραδοσιακό παπίσιο” και είναι διπλό “μύτη-φτέρνα”.
Το κόκκινο στο αναλογικό στροφόμετρο (δίπλα του υπάρχει ψηφιακή οθόνη για όλες τις υπόλοιπες ενδείξεις) είναι στις 10.000 rpm και η ροπή του κινητήρα φτάνει τα 1,3 kgm στις 6.500rpm.
Η εκκίνηση γίνεται από μίζα και μανιβέλα.
Το μπροστινό δισκόφρενο έχει δαγκάνα ενός εμβόλου και ABS, ενώ και το πίσω φρένο είναι δισκόφρενο με μονοέμβολη δαγκάνα. Το Honda GTR 150 Sporty φοράει τροχούς 17 ιντσών και ελαστικά 90/80 μπροστά και 120/70 πίσω.
Το πιρούνι είναι συμβατικό με μονή πλάκα και στην πίσω ανάρτηση υπάρχει μονό αμορτισέρ. Η απόσταση της σέλας από το έδαφος είναι 780 mm, το μεταξόνιο φτάνει τα 1.284 mm και το ντεπόζιτο χωράει 4,5 λίτρα.