Η σχεδίαση του Piaggio 1 συνδυάζει ιδανικά την ηλεκτρική μετακίνηση με το ίδιο αυθεντικό στυλ, την ποιότητα υλικών και συναρμολόγησης που χαρακτηρίζουν τα σκούτερ Piaggio. Η μπροστινή ποδιά περιλαμβάνει την κλασική «γραβάτα» και παρέχει μέγιστη προστασία χωρίς να επηρεάζει αρνητικά την κομψότητα, ενώ η προσοχή στη λεπτομέρεια είναι εμφανής σε κάθε χαρακτηριστικό, όπως είναι η σέλα με διπλή επένδυση, τα γυαλιστερά πλευρικά φινιρίσματα και το εντυπωσιακό εξάγωνο μοτίβο του εμπρός μέρους και των πλαϊνών καπακιών, που αντλεί έμπνευση από το λογότυπο Piaggio.
| Κινητήρας |
Ηλεκτρικός κινητήρας χωρίς ψήκτρες με KERS (Σύστημα Ανάκτησης Κινητικής Ενέργειας) |
| Μέγιστη ισχύς |
1 και 1+: 1,2 kW (2 kW ισχύς αιχμής) 1 Active: 2 kW (3 kW ισχύς αιχμής) |
| Ροπή κινητήρα |
1 και 1+: 85 Nm 1 Active: 90 Nm |
| Μπαταρία |
1,4 kWh μπαταρία λιθίου (1+ και 1 Active: 2,3 kWh) |
| Τάση μπαταρίας |
48 V |
| Χωρητικότητα μπαταρίας |
29 Ah (1+ και 1 Active: 48 Ah) |
| Χρόνος επαναφόρτισης |
6 ώρες (με τάση 220 V) |
| |
|
| Ανάρτηση εμπρός |
Μονόμπρατσο υδραυλικό αμορτισέρ με ελικοειδές ελατήριο |
| Ανάρτηση πίσω |
Διπλό υδραυλικό αμορτισέρ |
| |
|
| Φρένα |
Εμπρός και πίσω υδραυλικό δισκόφρενο από ανοξείδωτο ατσάλι Ø 175 mm. Σύστημα CBS στην έκδοση 1 Active |
| |
|
| |
|
| |
|