
Δώρα με την αγορά της μοτοσυκλέτας
*Αφορά αγορά αξεσουάρ από τα καταστήματα Motovinios, με έκπτωση
Η Royal Enfield Himalayan 450 Mana Black είναι μία ειδική έκδοση της Himalayan 450, που παρουσιάστηκε στη διεθνή έκθεση EICMA 2025. Παρακάτω σου γράφω τα βασικά χαρακτηριστικά της, τα τεχνικά της δεδομένα και τα πλεονεκτήματα/μειονεκτήματα της — μαζί με κάποιες σκέψεις — ώστε να την αξιολογήσεις:
Κινητήρας
Διαθέτει κινητήρα 452 cc, υγρόψυκτο, μονό κύλινδρο.
Παραγωγή ισχύος: περίπου 40 bhp και ροπή 40 Nm.
Κιβώτιο: 6 σχέσεις, με assist & slipper συμπλέκτη.
Σύστημα έγχυσης καυσίμου με “ride-by-wire” στο γκάζι.
Πλαίσιο και Ανάρτηση
Σκελετός: σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο.
Εμπρός ανάρτηση: ανεστραμμένο (USD) πιρούνι.
Πίσω ανάρτηση: μονοσοκ τύπου linkage. royalenfield.com
Τροχοί, Φρένα, Ελαστικά
Τροχοί: 21″ μπροστά / 17″ πίσω, με σπειροειδείς (spoke) τροχούς.
Στην έκδοση Mana Black οι τροχοί είναι tubeless (χωρίς σαμπρέλα), κάτι αρκετά χρήσιμο για περιπέτειες.
Φρένα: δίσκος εμπρός + πίσω, με διπλό-καναλικό ABS (switchable). royalenfield.com
Διαστάσεις & Βάρος
Μεταξόνιο: 1.510 mm.
Ύψος από το έδαφος (ground clearance): 230 mm.
Ύψος σέλας: για την έκδοση Mana Black, η σέλα είναι υψηλότερη (~860 mm) και πιο “ράλι” (flat bench), σε σχέση με την κανονική.
Καθαρό βάρος (“kerb weight”): περίπου 195 kg (μειωμένο κατά ~1 kg σε σχέση με την “κανονική” Himalayan 450).
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ: περίπου 17 λίτρα.
Ηλεκτρονικά & Όργανα
Διαθέτει χρωματική TFT οθόνη που συνδέεται με κινητό (Bluetooth) και προσφέρει πλοήγηση με Google Maps.
Λειτουργία “ride modes” (πιθανόν για διαφορετικούς τύπους διαδρομής). royalenfield.com
Φορτιστής USB (τύπου C) στην μοτοσυκλέτα.
Στυλ & Σχεδίαση
Όλο το σώμα είναι μαύρο (“stealth black”) με γκρι γραφικά στο ρεζερβουάρ.
Προσφέρει race / rally αξεσουάρ εργοστασιακά: μαυροί προστατευτικοί “knuckle guards” (χεριών), “rally” εμπρός φτερό τύπου “beak”, ειδικό πίσω τμήμα (rally tail), και “flat bench” σέλα.
Σπόϊλερ / ουρά πιο επιθετική, πιο “κραυγαλέα” σχεδίαση στυλ ράλι.
Η Royal Enfield Himalayan 450 Mana Black είναι μια εξαιρετική πρόταση για όσους θέλουν μια περιπετειώδη μοτοσυκλέτα, με εργοστασιακά “ράλι” αξεσουάρ και έναν στιβαρό, μονοκύλινδρο κινητήρα. Ιδανική για ταξίδια, off-road διαδρομές αλλά και καθημερινή χρήση, εφόσον δεν σε “φοβίζει” το βάρος ή το ύψος της σέλας.
Θα το βρειτε στο motovinios